وضع قانون ثبت گواهی دستگاه مخابراتی Pundi X توسط امارات متحده عربی

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات مخابراتی امارات متحده عربی (TRA)، قانونی را برای ثبت گواهی دستگاه مخابراتی Pundi X وضع کرده است. این دستگاه مخابراتی در حال حاضر سرآمد دستگاه هایی است که با فناوری POS مبتنی بر بلاک چین در تمام امارات فعالیت می کنند. این سازمان همچنین سعی در هموار کردن مسیر سازگاری و مورد قبول واقع شدن XPOS در امارات متحده عربی، خاور میانه و آفریقای شمالی دارد.

تایید XPOS از طریق گواهی شدن توسط TRA و بخش فناوری اطلاعات نیروی پیشرفته دیجیتالی، و همچنین Ebooc Fintech که اولین شرکت فینتک اماراتی به شمار می رود انجام می شود.

در تمام امارات متحده عربی، خاور میانه و آفریقای شمالی XPOS و کارت های XPASS توسط دستگاه مخابراتی Pundi X و Ebooc ارائه خواهد شد، که استفاده از سیستم پرداختی مبتنی بر بلاک چین را میسر می کند و مسیر را برای استفاده عموم هموار می سازد.

XPOS این امکان را برای هر فروشگاهی فراهم می آورد که رمز ارزها را به عنوان ارز تراکنش خود بپذیرند و XPASS نیز کیف پول فیزیکی است که استفاده از ارزهای دیجیتالی را میسر می کند و با ترمینال های XPOS برای انجام بلافاصله تراکنش کاملا هماهنگ است.

برای خواندن مطالب مشابه از ماینرزکمپ دیدن بفرمایید

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started